Måndag

Tjoooo!
Igår mötte jag Emma så drog vi till big inn i det fina snöiga vädret... Hittade parfym och underkläder sedan köpte vi godis&cola. Gick hem till emma och kollade på rosa the movie. Käkade godis, ananas och cola. Oh helvete vad ont vi hade i munnen efter ananasen, sved hela kvällen :( (Careboxen sprängs va?) Haha.
gurra och jimmie kom förbi ett tag också, körde spelet med andra ord så drog vi till donkan en snabbis.

Somnade vid halv 2 och idag drog vi till Stockholm, jag emma och elina. Jäklar vad trötta vi var först, men efter lite kinabuffé blev vi pigga :) Var gryyymt mycket folk och det var ganska utplockat men vi hittade ganska mycket, jag hittade mest vardagskläder och inte nyårsklänning som de var meningen att jag skulle hitta ,Kom iallafall hem vid halv 9 och nu är jag hos emma. Kollar på mamma mia nu, får se vad vi hittar på sen. Ska iallafall sova här, hon är hemma själv så klart jag håller henne sällskap, hihi.

Imorgon åker jag och elina till västerås och LETAR nyårsklänning, hoppas att jag HITTAR en nu också! Inte långt kvar till nyår nu, börjar bli taggad ;) Take careee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0