Måndag :)

Sitter här och lyssnar lite på musik. Väntar på att vattnet ska bli fullt i badet så jag kan bada! Efter skolan gick jag och Elina och fikade på Köpings Cafe&bar, nyöppnat fik och mysigt var det. Ungefär som Wayness var innan det stängde, likadan chailatte iallafall. Helvete vad gott de var ;)

Sedan fick jag nå ryck och tog hål i örat där uppe, var sjukt nervös men gjorde inge ont alls.
Tycker jag var modig, haha! och jag har varit mer modig idag, vänta bara:
- Jag har tagit SPRUTA för svininfluensan(gjorde ont men jag sjöng bort smärtan medans giftet gick i mig :D)
- Jag har haft muntligt inför HELklass. Jag tror allvarligt det var första gången jag har haft det för helklass, vår förra svenska lärare i högstadiet var alltid så snäll och delade upp oss i flera smågrupper. Men det gick helt okej iallafall.

Jaja, så nu har jag ont i örat och i armen så kommer få sova stelt inatt. Känner att jag börjar få huvudvärk så hoppas jag inte blir sjuk av sprutan bara :S

Take careee :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0