ONSDAG

Oj, nu var det ett tag sen jag skrev :) I söndags blev det fika på donkan i Arboga, hem en snabbis sen drog vi till Västerås.. Resten av veckan har bara rullat på. Igår var vi på bio, New moon! Jag och Madde satt och grät i slutet av den, men mycket bra var den. Hemvägen och våra chaufförer var däremot lite seeegare men hem kom vi iallafall till sist, tur det ;)

Nu har vi datakunskap, sitter och diggar musik. Do You Remember Jay Sean ft Lil Jon & Sean Paul, den där måste lyssnas på. Man blir glaad av den, iih.

Efter skolan måste jag träna och plugga lite, har muntligt på måndag. Boring....

Hörs senare, då ska ni även få se mina skor från nelly som har kommit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0