Party

Kvällen igår var mycket rolig hos Elina. Blev ölspel och annat kul. Gick hem till Max vid kanske 2 där Therese också var, pappa hämtade oss vid 3-tiden och det blev hem till mig och äta JULSKINKA :D sen somnade vi som stockar och idag mår jag som jag förtjänar... men det var det värt :) Tog som vanligt inga bilder, vi är rätt dåliga på det. Tyvärr...

Ska ta en dusch nu och sedan ska jag nog fika med Elina, Lina och Emma om det hinns med. Ska nog gymma också och ikväll kommer kanske Ida hit, annars hoppas vi att kvällen bjuder på nått annar kul. Är hemma själv idag tills imorgon, mina päron är bjudna på julbordskryssning! Så skönt att vara alooone hoome :)

Kan även tillägga att vi vann 1 match av 4 på volleybollturneringen, vi var alltså inte så jätte duktiga och vi kom alltså inte till final! Det som var bra med att vi var dåliga var att vi fick sluta tidigare, mohah :)

Ciaooo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0