Västerås, bio

Idag blev det shopping i Västerås med Elina! Hittade äntligen en nyårsklänning, den var inte så fin från början men med en saxs så löste sig allt ;) Blev käk på Burger Corner där jag även GLÖMMER MIN MOBIL så dum och osmart som jag är. Jag förvånar mig inte ett skit men det var sjukt irriterande när jag upptäckte det i bilen på väg hem!! Eftersom det är E18 hela vägen hem så gick det ju inte att vända heller. Men imorgon kommer ni kunna nå mig som vanligt igen, haha :)

Efter Västerås så blev vi avsläppta i stan så letade vi på en present till Therese som fyller hela 16 barre idag, grattis<3
Vi gick hem till henne i det ISKALLA vädret och fikade. Spelade även lite kort sen drog jag, Therese, Johnny och Robin på bio - Old dogs. Den var helt okej, rolig i vissa tillfällen iallafall. Haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0