*

Blev fika med Elina och Lina, mysigt! Tog en varm choklad med grädde, nyttigt och bra ;) Mysigt när det är så mörkt ute, hiii.. Vi kom in på att prata om nyår, Lina och fler ska till sälen. Medans jag och Elina kom på att vi ska stanna i Köping, hur kul?! Tur att det är fler som ska vara kvar här med oss så vi inte blir helt själva.... hahaha.

Efter en mysig fika så drog vi oss hemåt, har ätit och nu sitter jag här. Måste tyvärr plugga lite historia ikväll, har prov på fredag och ska jag vara ärlig så kan jag ingetingetingenting. Även fast jag har hängt med på lektionerna, men det är nånting med historia... de vägrar fastna i mitt huve hur mycket jag än försöker :(


Grr jag vill ha dig mobiljävel! 12,1 megapixel, touch, ca 6000 kr. Ge mig ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0