Fredag

Gårdagen var mysiiiig, kom hem halv 2 vilket gav reslutat att jag försov mig imorse... Mamma kom hem och kom springandes in i mitt rum klockan 11, hoppade upp ur sängen och insåg att jag bara skulle hinna gå på sista lektionen. Det blev alltså en skön fredag för mig! Efter skolan tog vi tåget till Västerås med Moa och Elina.. Lelle kom ett tag också och Hanna och Mallis lite senare. Hittade en jacka, en borste och skosvamp som gör skorna svartare, haha.

Kom hem vid 6 så drog hem då, sedan kom Elina till mig så drog vi till Lina och käkade tacos. Gott som fan ;) Kollade idol också, nu kom jag och Elina precis hem till mig. Ska kolla utröstningen i Idol sen får vi se vad som händer. Blir en lugn helg, skönt!


http://www.youtube.com/watch?v=nN6KfbsEKRc
Jerry <3 hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0