Hej på er!

Var ett tag sen jag skrev nu!
Dagarna rullar på, skolan går fort och snart är det jullov. Så skönt! Skutt var i torsdags. Vi var tjejer hos Elina innan, blev några bilder men dom flesta blev svarta så syns inte så mycket.. Kul var det bortsett från att mina fötter var döda efter allt dansande :)

Igår mötte Lina&jag Emma och Amanda vid rix, köpte godis sen drog vi till mig och kika Idol. Trevligt var det<3

Senare drog jag och Emma till donkan en snabbis. Mamma hämtade mig vid 2 tiden och så drog vi till Västerås och hämtade min bror och kompisar som hade festat.

Nu ska jag bada, sen fixa mig för ikväll blir det party. Är riktigt taggad faktist!


Temat på skutt var barndomsdrömmar, vad man ville bli när man var liten.
Prinsessa var jag :-)





Ciaooo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0