Måndag

Tja! Lördagen var braaa. Vi var först hos Moa nån timme, körde ölspel osv.. Vid kanske halv 11 blev vi hämtade så drog vi till Lisa. Blev kebab mot kvällen såklart! ;)

Igår mådde jag mindre bra så jag tog de lugnt heelaa dagen, det behövdes. Somnade vid 11 igår, oh imorse var jag trött.... Gick upp vid halv 8, duschade och så. Märkte att klockan gick lite för snabbt och att jag skulle möta Elina vid halv, så jag strunta i första lektionen. Hade ingen lust att stressa ihjäl mig idag :)

Förövrigt så är min mobil dum i huvet och den går inte att ladda. Pappa ska lämna in den idag så jag får låna mammas mobil sålänge.

Nu måste jag fixa mig, hörs senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0