Måndag

Så nu har en ny vecka börjat igen! Skolan gick bra, måndagar är typ skönast så! Efter skolan fikade jag och mamma, sen gick vi in på leksaksaffären och köpte lite saker till skutt som är på torsdag. Är inte så sugen men dom flesta andra ska gå så jag får väl följa smeten ;) 

Och så har jag samhällsprov imorgon... Som alltid så prioriterar jag det sist. DATAN först sen plugg, men ska försöka dra mig här ifrån så snabbt som möjligt så provet går bra imorgon!

Jag längtar så sjukt mycket till julen nu, så mysigt :) ska fira julafton i Karlskoga och skönt ska de bli! Skönt att få komma bort lite från den här skitstaden. Får hoppas att nyår firas i någon annan stad än Köping också..

Skriver väl senare mina kära bloggläsare, mohaha! Pusss

Btw, vill även tacka Ida som skrev den första kommentaren i denna blogg NÅGONSIN!! :D

Kommentarer
Postat av: ida

UPPS jag blev visst den andra också hihi :d <3

2009-11-23 @ 17:40:45
Postat av: lollo

Grattis till andra platsen också då ;) du kommer få många priser så länge du läser min blogg haha

2009-11-23 @ 19:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0