t7897t889t645e

Hej mina kära bloggläsare, haha!

Skolan idag gled jag lätt igenom ;) var en ganska skön dag så.. Hade som sagt muntligt på Svenskan. Talet skulle vara runt två min, jag fick mitt till kanske 20 sek?! haha. Jag var absolut inte redo att göra det idag men bättre att göra ett kort än att inte göra det idag alls, eftersom för vår lärare skulle betyget sänkas om vi inte gjorde det idag!
Var tyska sista lektionen, vi är 3 elever i våran grupp, sååå jävla härligt. Men idag var det baara jag och Moa som var på lektionen, så sån lyx har vi :K

Kom hem för en stund sen, har käkat och ska snart ut.. Blir lite matteplugg sen, har prov på torsdag och jag kan ingenting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0