Trötter

Var på bio imorse med klassen som sagt, nån film om finska kriget?! Den var runt två timmar, kollade första timmen och somnade andra.. Blev ju sent igår så jag är så trött så de finns nästan inte :(

Men fan vad duktig jag har varit! Jag har städat mitt rum idag :D Dammat, dammsugit, torkat golvet, bytt sängkläder. I vanliga fall är jag alltid så lat så mamma får göra allt dedär men idag kände jag bara för att vara hemma och ta tag i mitt rum och lite läxor :)

Har även hunnit skrivit lite om mitt tal imorgon, vi ska ha muntligt inför klassen om ett citat.. Vet inte vilket citat jag ska ta, saken blir ju inte bättre eftersom jag hatar muntligt men det ska nog gå fint ändå.

Funderar på att dra och träna också, oj vad duktigt jag är idag :k men nu blir det käk sen får vi se vad som väntar, haha. Ciaaooo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0