<3

Oooj nu var det ett tag sen jag skrev ja.. Lovet har bara varit lugnt och skönt, har hunnit med Arboga badhus bla.

Igår kolla jag på höstsparken och det blev även fika på latte med brudarna innan finalen, mötte Ida sen drog vi till kb och kollade.. På väg hem till mig kom jag på att jag glömt min påse med nycklar, löshår osv i. Hittade påsen men inget löshår där i så nu har jag alltså en anledning till att sluta använda löshår då, haha.

Jaja när påsen var hämtad så drog jag och Ida till mig och åt sen blev det vindrickande och deeptalk hahah trevligt var det.

Idag vaknade vi vid 11, åt frukost-kolla lite på stan och så och när hon åkte hem så drog jag och Lina till Latte :) Nu på kvällen har jag bara vart hos baby, ätit och kollat idol och så. Men han var tröttare än jag så jag drog mig hemåt så han skulle få sova och så att jag skulle slippa dö av tråkhet :)

Imorgon väntas party, woooo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0