Haha

Nu var det ett tag sen jag skrev här, inge ovanligt.. Helgen var iallafall bra!
I fredags drog jag hem till Terran och käka smörgåstårta ;) sedan följde vi med Anton till Arboga till någon ganska tråkig fest. Jag och Therese tröttnade ganska fort så vi drog ut en snabbis och träffade lite folk bara sedan blev vi hämtade vid halv 12. Drog och tog de lugnt och kollade när några körde fifa, fick skjuts hem och sov.

I lördags kom Anton till mig vid halv 2, vi fikade på latte sen drog vi hem till mig och tog de lugnt. Dom har slutat med chailatten på latte så de blev nån med vanlij istället, den dög väl men inget slår chailatte. Jaha nu finns det bara ett ställe i hela Köping där dom säljer chailatte, på Nya kondis... Den chailatten är däremot inte lika god som den chailatten på latte eller på wayness men nu har ju wayness stängt också vilket gör att det nog inte blir någon mer chailatte i Köping för Lollo... Hahah slutsnackat om det!

Jaja, jag och Anton drog till med en fika igen hemma hos mig sen skulle vi börja promenera mot big inn för han skulle betta på matchen(?) men vi såg några på vägen så vi fick skjuts av dom..
Hem till mig igen- gick och beställde pizza på Babylon- åt- sedan drog vi till Therese och Max. Kolla fotboll och körde Chicago. Danmarkjävlar och vinna..
Vid halv 1 drog jag och Anton till mig igen, kolla film och så sen kom mamma och Lasse hem vid halv 2 snåret sisådär så då blev det att käka varma mackor! muuums.. Haha.
Sen somna vi.

Idag vakna vi vid 11. Kolla lite repris på idol, badade och så sen drog vi skilda vägar ;) Är hos Therese nu, har kört lite kort och bara chillat.

Dags att vara social. Hejrååå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0