ajajaj

dålig jag varit med uppdatering nu.. kul att alla läsare håller sig kvar iallafall :D jahaaa vad har jag gjort under dagarna?!

arboga- umgåtts, rökt vattenpipa

västerås- var nån bilträff

stockholm- THE LAST BOUNCE! jag och amanda gjorde ett spontanryck och drog oh kollade på grymma dansgruppen bounce i globen, de var den sista showen dom hade.. kul att man hann se om innan dem han sluta iallafall! sjukt grym show.

köping- här har jag också varit, vad har hänt här då? skola&jobb, lite träning och umgåtts.. är väl mest som vanligt, men har haft en lång och skön helg så ska absolut inte klaga.

nej vet ni vad? jag ska tvätta av mig sminket och så sen ska jag lägga mig i sängen och så somnar jag väl så småningom. är trött efter jobbet och de är så skönt att vakna utvilad imorgon.

Förresten, någon som vet varför de skruvar bort korkarna från flaskorna i globen? jag har ännu inte fattat det och jag har t.om sökt på google men där hitta jag inte ett skit :( haha, vore intressant att veta faktist.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0