Flowers, u love me?!



Blommor måste ju bara älska mig... hihi!

Igår ringde mamma mig och berättade att morfar fått en hjärtinfart så moster och dom kom raka vägen från Karlskoga för att hämta upp mig så vi kunde hälsa på honom på sjukhuset. Var där från 1 till 6, var jobbigt att se honom ligga där och inte kunna göra speciellt mycket.. Han har redan fått 4 hjärtinfarkter förut och en propp, han är som stålmannen♥ skulle det vara någon annan skulle den nog redan vara död nu...

Lördag och solen skiner, FYFAN VAD UNDERBART! Började jobba vid 9 och slutade 1.. Trivs sjukt bra så det är ju en fördel, speciellt när jag ska jobba några fredagar/lördagar framöver. Nu ligger jag här och gör mest ingenting, ska snart ta mig ut i fina vädret och sola(solarium). Sedan kommer Moa hit så ska vi äta och fixa oss för ikväll blir det lite party hos Hanna. Blir lugnt för min del men kul ska det bli ändå :)

Justja, sjöng ju på mammas vernissage också vilket gick jätte bra! Var längesen jag sjöng nu men känns som jag kommer komma igång med det lite mer nu igen.. Kom med i tidingen i torsdags också, wihoo. Hahaha!

Jaha lovet ser rätt lugnt ut, jobb på tisdag och lördag och Stockholm med Elina och troligtvis Moa nån gång nu i veckan. Efter lovet så är det inte långt kvar till sommmarlovet. Allt känns så braaa nu och jag är lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0