Hallåå!

Vädret, vad händer med det?! sol ena stunden och regn nästa.. Jaja, åt nyss tacos och nu väntar mitt badkar på mig! Ska fixa mig lite sen måste jag kila iväg till stan och köpa ett gratulationskort som jag ska skicka till Anton som fyller 20 idag, grattzboo. Tror jag skulle träffa Emma senare också, vi tänkte röka vattenpipa men vi får se om vädret tillåter de. Jaha, onsdag imorgon vilket innebär nationella i engelska som inte är min starkhet, tyskaprov på torsdag och heldag i svenska på fredag, låter som en underbar vecka eller?! Fredag är det ju iallafall valborg så något positivt händer de ju i livet iallafall, haha! Nej nu måste jag hoppa i badet innan det blir översvämning.. Skriver lateeer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0