onsdag

redan onsdag, veckorna går såå snabbt! jag, moa och elina satt vid datorn på historian och efter ett tag får jag ett sms och frågar varför vi inte är på matten? vi hade alltså suttit 20 min extra så matten kunde vi ju bara glömma! jag och elina drog iallafall till stan och jag köpte strumpbyxor och sedan fikade vi, naaami.. sedan gick vi hem till mig, gjorde ordning glass-avocado-ananas-banan&grädde. lite skum blanding men det gick :D efter de hjälpte hon mig lite med tyskan och efter de drog vi till IP och kollade match. kollade runt lite på stan också sen fick jag skjuts hem! nu sitter jag här och pratar med idababy i telefon, ska nog lägga mig i sängen och sova snart!

strumpbyxorna jag köpte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0