party all night long

Igår gick jag förbi pappa och fixade mig där.. Min farbror och kusin var där, sjukt längesen jag träffade dom och trevligt var det! Åt lite pizza sen mötte jag upp Fredda, Jonas och Conny för att dra hem till Elina där Hanna var för lite förfest. Var mycket trevligt och vid 11(?) drog vi till Eve där det var party och kul vare. Somnade sjukt sent igår vilket gjorde att jag var sjukt trött imorse när jag vaknade vid 2-tiden, haha..

Blev för mycket av det goda igår så mådde verkligen skit idag, aldrig mått så dåligt tror jag... Mamma gick iallafall iväg och köpte alvedon, frida-tidining, godis och cola. Efter det plus lite sömn så mådde jag bättre igen. Mötte Emma och gick ut och gick med henne och nu är jag bara hemma och slappar. Jag och mamma åt nyss räkor, gotti! Imorgon är jag ledig, huuur skönt! Ska nog förbi Arboga imorgon så Ida får klippa mig, välbehövligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0