rubrik

Sådär. Söndag idag vilket känns sådär för det betyder ju att det är skola imorgon och slut på lovet :( men har haft ett bra lov, har mest tagit det lugnt. Blev Sthlm i Tisdags med Moa och Elina, har även varit lite jobb och lite party..

Stockholm var sjukt trevligt. Hittade jätte mycket, bla två par skor, löshår, kläder, mascara, nagellack, två berlocker till mitt armband, solglasögon och så. Var helt sluuut efter den dagen! men det tog inte slut där, gick ut med Madelene och Tyson 1,5 tim efter det, haha galet..

I fredags dansade jag och Madde i 3 timmar kanske?! och träningsvärken igår och idag, fyhelvete vad ont jag har... haha!

Gårdagen spenderades hos Elin som fyllde 19 i fredags. Blev lite tårtätande och drickande, var trevligt men drog mig hem rätt tidigt.

Idag vaknade man upp av sunshineee vilket gjorde denna söndag bra, finns nog inget bättre än fint väder. Jag och mamma drog och delade på en pizza sen åkte vi runt lite, till Munktorp och så sen hem! Åkte förbi pappi sen och hämtade min vattenpipa sen satte sig jag, Elina och Therese på en filt och rökte vattenpipan och spelade lite kort å såå, så skönt..

Nu har jag bara vart hemma och försökt plugga, går åt helvete för har inget sug alls men ska fråga Elina om hon kan hjälpa mig lite så kanske det går lite lättare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0