Sthlm!

Kom ganska nyss hem från Sthlm.. Bussen gick från skolan vid halv 9 och efter nån timme var vi framme. Vi gick på rundtur i gamla stan, vi höll på och frysa ihjäl, drunkna i regnet och kissa på oss så guiden var så sjukt snäll och tog oss upp till hennes lägenhet(som låg i gamla stan) och lånade ut jackor, toa och paraply. Snällt tycker jag!

Efter rundturen så tog vi en shoppingrunda, visar längre ner på bilder vad jag köpte.. Ville inte slösa hur mycket pengar som helst men lite fick jag med mig hem iallafall. Blev käk i kungshallen, pizza!

Vid 13.45 gick vi till riksdagen och fick kika runt lite där, var rätt kul faktist. Redan vart där förut men nu fick vi en roligare guide än förra gången. Bussresan hem var kul med mycket skratt, haha. Tack för dagen mina kära klasskompisar :D

De jag köpte:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0