torsdag

hade inställd engelska så fick sluta vid 2! på idrotten gör jag, moa, christy, eve, amanda och cassi en dans. den blir väl...fin? eller:D haha! sedan ska vi visa upp den för vår idrottslärare.

ska strax dra och träna och ska jag vara ärlig så har jag inte tränat dom senaste gångerna jag skrivit de för jag har varit så jävla lat. men NU jävlar, idag ska jag träna.. kanske blir ut och går också, heeelt ok fint väder ju :) eller vattenpipa?! de är soooft ju.

nu är valborg helt planerat också, jag drar till arboga och elina kommer senare. händer ju ändå inte ett skit här i köping och de är ändå minst lika kul i arboga.

jaja nu ska jag äta, tänker tillbaka på ananasen jag och emma åt igår.. den skulle sitta fint! men får bli mússli istället, funkar de med.
laaater :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0