club can't handle me

oppps, var ett tag sen nu...kan ju börja säga att turkiet var bäääst! party varje dag vilket gjorde oss en del slitna men efter lite sol och bad på stranden var vi taggade på att köra igen ;)

skolan har börjat också som är lika tråkigt som vanligt..kul att träffa alla igen iallafall. helgen har bara varit lugn..shoppade med mamma i fredags sen har jag dansat och umgåts. Baby kom hit igår så "kolla" vi film, baksmällan, som alltid är lika bra men vi somnade vid 12 vilket gjorde att vi inte hann se klart den. NÅGON vaknade 8 idag och jag kunde inte somna om så är rätt trött nu, kollade klart filmen idag iallafall sen har vi ätit på latifa, gjort paj och bara tagit de lugnt<3 nu sitter jag här helt i min ensamhet.....ska bleka tänderna och slinga håret om jag orkar! slänger in en grym låt också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0