Fira moii♥

I torsdags åkte jag med Fredda hem till honom efter han slutat jobbet. Kolla en as bra film men kommer inte ihåg vad den heter.. Igår var det bara att ta sig till skolan men dagen gick snabbt! Efter de åkte jag och pappa och fixade lite grejer och sen hem. Sedan kom Idababy hit och sen Elina. Vi fixade oss och så fick vi skjuts hem till Moa där de bjöds på tacos, musik och trevligt sällskap.

Fick skjuts hem av Elinas pojkvän och Ida följde med mig hem medans hon väntade på sin skjuts. Satt i köket och pratade med mamma och så tills hennes skjuts kom. De var en trevlig kväll så tack för den alla som medverkade♥

Ikväll vet jag inte vad som händer men lugnt blir det iallafall.. Är rätt seg från igår men med hjälp av oboyen jag drack i natt så mår jag inte så pjåkigt ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0