hhfgcj

Var så sjukt trött imorse men det var bara att pallra sig upp och gå till skolan iallafall. Hade sjukt ont i huvudet så efter första lektionen kom pappa och hämtade mig! Vid halv 11 kom min brors farmor, kul att träffa henne för det var ett bra tag sen. Sedan har jag sovit, från 11 till halv 4 typ.. Nu mår jag mycket bättre men frågan är hur lätt jag kommer somna ikväll?!

Har även kollat lite på The reader som handlar om en 15-årig kille som blir kär i en vuxen kvinna. Vi läser den boken på svenska så jag laddade ner filmen så kanske jag slipper läsa klart boken också, hihih!

Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen och sedan plugga tyska, har prov imorgon!


Kommentarer
Postat av: linn

gillar rubriken!!

2010-02-17 @ 19:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0