Söndag

Igår blev med umgås med Moa och Cajsa, donkan sen till mig och och prata. Elina kom förbi en sväng också. Vaknade ganska sent imorse men har ändå hunnit med en del. Jag har STORrensat min garderob och mitt rum. Har allvarligt talat slängt runt 10 par skor. Men skönt att ha de rensat! Vid 5 drog jag och hårdträna och efter de blev det bastu med Elina och Therese.

Är helt slut efter träningen så nu ligger jag här i min säng med min älskling i knät( min dator om inte alla förstod?! haha)Blir att slå på en film och somna till den.

Förresten så pratade jag och Elina om att boka om vår resa till 2 veckor istället. Blir självklart lite dyrare och man får tänka att det även blir "fickpengar" till en vecka till... Skulle ju vara såå kul! Visar sig imorgon hur det blir. 
God natt på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0