Trött, skola, skratt, möte, thaimat...

Rubriken säger en hel del. Skoldagen var ganska seg idag likaså min natt... Somnade inte förns 3. Försökte sova, kollade OC, försökte sova, läste, datan, lekte med min kisse och till sist somnade jag. Ungefär sådär såg min natt ut! Vaknade i lite panik runt 07.40 och skyndade mig att fixa mig. Väl i skolan hade vi en lektion vi inte haft på hela terminen så hade ingen aning om vilket klassrum vi hade och var även lite sen och Malin som har samma lektion som mig var hemma så där stod jag rätt vilsen, haha. Så jag började traska hem igen i snöovädret och gick tillbaka till skolan vid 10 igen. Har varit sjukt seg hela dagen men på håltimmen blev jag lite piggare. Blev mycket skratt och det gillar vi alltid ;)

Blev ingen tyska för min del utan gick på möte istället vilket gick suveränt! Efter de drog vi och åt thai-mat på den nyöppnade restaurangen här i stan, var gottigotti.

Nu sitter jag här och bara slappar, är fortfarande sjuukt mätt efter maten! Mamma och jag har kollat lite på studentlägenheter i Stockholm, är ett tag kvar tills det är dags att börja studera och troligen flytta men bättre ju tidigare man är ute. Har blivit medlem på en "studentsida" så nu står jag iallafall i kö. Så kommer jag in på någon skola i Stockholm sen så blir det alltså mycket lättare att få tag i lägenhet när man har ställt sig i kö några år innan...

Och förresten så blev det inge boka-om-våran-resa-till-2-veckor. Vi skulle alltså behöva avbeställa och boka en ny, och på bara de skulle vi förlora 1000 spänn vilket inte är värt...


Ikväll blir det stenhård pluggning med Moa och Elina.. Eller... Vi gör ett försök på att plugga iallafall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0