Alanya 2010

Åh vad segt de var att gå upp imorse, är så van med sovmorgon men idag började jag 08.15 och tisdagar är vääärldens tråkigaste, segaste, längsta you-name-it dag! Sa jag längsta? Vi slutar halv 3 iof men ändå, tisdagar suger..
Som vanligt så plockar ni väl ner detta intressanta samtalsämne i er carebox va? haha!

Blev hem en snabbis sen drog och tränade, detta träningspass blev inte lika hårt som vanligt.. Kändes snarare som jag var på en relaxavdelning, låg typ på golvet med Elina och softade tiden då vi egentligen skulle tränat....

Men över till något helt annat! Jag och Elina har beställt resa till ALANYA, världens roligaste partyställe. Vi åker den 14 augusti, även om det är ett tag kvar så ska det bli sjuuukt kul! Finns även ett till antal tjejer som vill åka, så hoppas resan passar så dom också kan haka på.

Imorgon börjar jag 11.40, skönt! Nu ska jag byta om lite, göra chailatte och slå på en film.. Ha en bra kväll :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0