Donnerstag ;)

Igår kväll kollade jag på Ratatouille, ni vet den där filmen om en råtta/mus som hjälper en kille som är kock? Svin bra är den ju.. Vid 9 blev jag sjukt trött så jag stängde av filmen när den gått kanske halva sedan somnade jag, sjukt ovanligt att jag somnar så tidigt. Brukar alltid bli 12-1 för mig, men det var behövligt.

Gick upp vid halv 9 och skoldagen gick ganska snabbt. Fikade med mina bruds på latte vilket inte är allt för ovanligt, sedan tog jag ett konditionspass på gymmet. Jag har fortfarande sjukt ont i ryggen så kan inte börja köra styrke än :( Är rätt slut nu så nu ska jag dricka lite te och köra kort med mamma sedan ska jag kolla klart på Ratatouille och sova.

Imorgon kommer Ida baby, blir att käka efter jag mött henne på station och sedan bara ta de lugnt och kolla Let's dance. Mys! <3

Nighty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0