Födelsedagsfirande och party!

Igår bjöds det på fest, mat och efterrätt hemma hos Lina. Lina och Elina hade födelsedagparty och det lyckades dom med ;) åt god mat och drack gottii med mycket skratt, musik och prat :) Vet inte riktigt när kvällen slutade? men kul var det, så tack alla för den bra kvällen!

Imorse vaknade jag av en SJUKT KATASTROFAL HUVUDVÄRK! Efter att ha tagit ipren, fikat och vart ute så är huvudvärken äntligen borta :D Jag och mamma gick iaf och fikade sen drog vi oss till H&M, båda hittade lite smått & gott =) Köpte en svart kjol och en vit tröja! Nu ska jag snart ta mig ett bad men ska göra lite chailatte innan de. Sedan gå till Elina där det bjuds på lite tårta, får se vad kvällen tar mig/oss sen.

Njut av dom "roliga" bilderna och ha en bra lördagskväll :*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0