Hejhej!

Igår mådde jag som jag förtjänade från fredagen så blev en extrem slappardag! Fram mot kvällen blev det umgås vilket var sjukt mysigt.. Sedan vid 9 var Ida hos mig och väntade. Simon kom vid 12 och då kollade film.. Jag och Ida höll på att slockna efter kanske halva filmen medans Simon redan hade somnat för läängesen ;) Så jag gick och la mig i mammas rum medans dom sov kvar i min!
Imorse kom Ida in i rummet vid 10, vi gick upp och åt frukost sen hann vi inte med så mycket mer tills dom blev hämtade.

Jag drog iallafall och tränade efter de med Elina, hård träning blev det idag! Hem och käka, badat och så.. Nu sitter jag här och äter avocadooo. Senare ska jag och Therese sola. Vi delar solarium vilket gör det sjukt mycket billigare och då har man heller inte tråkigt under tiden för då har man ju någon att vara social med, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0