Idababe :)

Skolan gick bra, började 20 över 10 och slutade kvart i 2. Drog och tränade med Elina sen mötte jag Ida som jag inte har träffat på 100(?) år. Träffade Fredda en supersnabbis sen gick vi till kina och åt, muuums! Efter de hem till mig, körde lite kort och så kollade vi på Let's dance :) Jag satt och tjockade för mig själv medans Ida åt äpple och annat nyttigt, tänk om man gick i hennes fotspår! haha. Nu har hon iallafall åkt hem, jag är trötter så tror jag ska ta ett bad sen lägga mig. Jag ääälskar lugna helger, ibland iallafall... ;)


Kommentarer
Postat av: idaa

hihi tack för igår min sköna :D <3

2010-01-16 @ 12:35:38
Postat av: lollo

tack själv, min böna ;) hahah

2010-01-16 @ 14:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0