Nytt år då!

Nyår är överskattat men det var kul till en början. Emma käkade som sagt mat med oss, kött&potatisgratäng och chokladpudding till efterrätt. Fick skjuts hem till Elina sen där det blev party. Vi började bara tjejer sen kom killarna vid 9. Bra musik och trevligt hade vi. Vid halv 12 så drog alla ner till torget, blev att säga gott nytt år till nära och kära sedan vidare på efterfest vilken inte var lika kul. Men de som var minst roligt var hemvägen, med nylonstrumpbyxor&höga klackar i världens kallaste väder var ett rent helvete, hahah.. Sov iallafall hos Emma, vaknade slitna... Drog till big inn och köpte ananas, godis, cola osv och slappade hela dagen :)

Idag drog jag, Elina och Emma och fikade, mysigt! Drog även en snabb träning på gymmet, den bestod på ca 20 min innan min rygg sa emot.. Orken fanns ju inte riktigt heller om jag ska vara ärlig ;) Får se vad som händer ikväll, blir FILMkväll iallafall. Nu är det iallafall nytt år och även nya möjligheter ;)


Kommentarer
Postat av: KilianFrancois svarar

skyll på ryggen du är bara fet och lat:) haha nee nu va jag dum:)

2010-01-05 @ 06:39:41
URL: http://kilianfrancois.blogg.se/
Postat av: Lollo

HAHA vafan, det är sant ju... har faktist fått tid hos doktorn!! :D

2010-01-07 @ 15:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0