Skola

Skolan gick sjukt fort! Började halv 10 och slutade halv 2. Man kan alltså säga att måndagar är ganska okej.
Vår bästa underbara so-lärare som vi hade förra terminen har slutat, tänk att man kan tycka om en lärare så mycket alltså..
Men nu har vi fått en ny, GUNNAR! Tror han blir bra han med ;) Tror denna termin kommer gå sjukt snabbt, tummen upp. Har förövrigt pluggat matte nästan hela dagen, det gick faktist bra och jag känner mig duktig för en gångs skull.

Fick nå ryck att börja dansa idag. Har ju dansat jätte länge förut men av nån anledning slutade jag och nu har jag inte gjort det på länge.. Dansverkstan känns sådär, drygt att åka till Västerås varje gång men det är ju iof en bra "dansskola" så jag antar att de är värt ändå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0