fgasg

min uppdatering är sämst men har roligare saker för mig.. ;)

i måndags kom jag, elina och hennes pappa till båstad! bodde hos hennes farmor och farfar och kom hem vid 00.00 igår. har haft suuuper mysigt där! synd man bara inte kom ut på krogen men var trevligt ändå att sitta på stranden och dricka lite, sola, bada och bara chilla..(och titta på alla snyggga hus, bilar, båtar och brats) hahah!

somnade vid halv 5 igår och upp vid 11 imorse och drog och tränade, sen drog jag och pappa till e-tuna och hälsade på farmor där typ hela släkten var sen drog vi till västerås, käkade och kollade runt lite! ska bara ta de lugnt nu sen ska jag träffa amanda och emma, blir nog att dra en donken vaa ;)

aja, börjar jobba om en vecka vilket kan ta sig! får pengarna i september och behöver dom inte ens då, eller pengar behöver man väl alltid men känns inte som de är värt.. oh den 28e blir det beställa ny resa till alanya med tjejorna och efter resan så börjar skolan.. saknar min baby ciaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0