älska vädret

igår gick jag och elina ut och gick runt norsa sen skjutsade pappa mig till idis.. drog hem till elin där fler tjejer var. spelade rappakalja och alias, trevlig kväll! jag och ida somnade vid halv 3 och gick upp vid 12.20, inte okej eftersom vädret var så jäkla underbart! vi åt frukost sen gick vi ut på en promenad och sedan la vi oss på hennes gård, tog ett dopp i poolen, åt, spelade kubb, drog till villa med sara, tog årets första dopp i sjön, körde klockan och spela kort.. sedan kom pappa och hämtade mig och nu är jag hemma och har pluggat lite. har matteprov imorgon så måste plugga lite matte också. sommarlov snart fyfaaaaan vad underbart! snart får jag sällskap så blir väl kolla film och sova. börjar halv 12 imorgon, hoppar en lektion men iallafall :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0