taggg

blev att ta det heelt luugnt igår kväll.. vid  runt halv 1 idag typ mötte jag elina och vi gick och fikade, nami! sen kolla vi runt lite på stan och checka in alla glada studenter. fyfaaan vad kul.. bara 2 år kvar tills man själv står där. ikväll blir det party hos lina med tjejorna, alltid lika kul. blir grilla, dricka och dansa losss!

fick reda på att jag fick VG i tyska och MVG i samhäll också, känns verkligen att det har varit värt att pluggat så hårt som jag gjort.. och så är det sommarlov och jag har sommarjobb. jag ska åka till alanya i slutet av sommaren med brudarna.. jag har världens bästa familj&vänner och ja, behöver jag säga mer än att allt går som det ska nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0