thgfhssgf

igår blev de mys.. rökte lite vattenpipa, kolla film-the blind side och blood & bone. Vaknade, åt frukost sen fikade jag med elina, hanna och kim.. kollade runt lite på stan och efter de följde jag med moa&hanna som hade bestämt att bowla med en annan del av köping-mats. killen var ju inte pratglad men jag kom tvåa så jag hade de rätt trevligt ändå ;) efter de gick jag och moa och käkade pizza sen drog vi till stallet och jag hjälpte henne med de ena och de andra.. borsta hästen, fixa mat och allt vad de heter:D 

ska ut och gå en promenad med elina nu och njuta av första måndagen på sommarlovet även om vädret inte är det bästa...



hahah räcker väl att gilla ett foto elr?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0