Eeehey

Fredag: Jobbade sedan var jag med mina flickor, kollade lite let's dance & prata.. Fredda kom och hämtade mig sen så drog vi till Johnnys grav, Fint var det men usch jag kan fortfarande inte fatta att det är sant! :( Drog till donkan en snabbis sen hem till mig och kollade lite tv sen drog han, somnade rätt snabbt efter de.

Lördag: Jag och bästa mamma drog och fikade och sen handlade vi,  köpte hårfärg och drog hem och färga håret. Brunt igen bara. Sedan gjorde vi ordning baguetter, avocado+creme fraiche och kyckling. Nami! Hela lördags-kvällen bestod av myys, film osv.  Sååå sjukt skönt med en lugn helg!

Idag, jaa idag har det inte hänt mycket. Mest slappat.. Inte gjort nånting av det jag skulle, en av sakerna var att träna. Haha skit också, måsteee komma igång igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0