Hey!

Igår kom Idis till mig sen träffa vi Elina och drog hem till Therese.
Kollade tv, prat och spela spel.. Therese den klanten skulle slänga ut hennes nycklar
till oss från balkongen, men istället tog buskarna och den
sjukt djupa snön nycklarna! Tog ett tag att hitta men när vi hällde
över varmt vatten så smälte snön och scvishhh så var dom hittade :D

Dagen idag har bara varit lugn,
kollat film hos Therese; Allt om min buske.
Ja orden säger väl de mesta, den var helskum men rolig..

Inte långt kvar tills jag fyller men då på kvällen blir det käk & PaRtYyY* med mina underbara vänner<3

Imorgon ska vi förbi två tattostudios(?!)
Det är nämligen så att jag funderar på en till tatuering,
känns som jag har kommit på vad jag vill ha!
Mer säger jag inte, haha.
Nej men det blir
iallafall att gå dit och checka lite..

Good night sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0