Måndag

Efter skolan drog jag och Moa och fikade, drack min älskade chailatte yaammi yyammi! Hanna kom förbi ett tag också.. Gick förbi tatueringsstudion efter men de var stängt, behöver dra ut mitten sträcket på mitt E, det är så kort så det sen nästan ut som L.. Vill ju inte att folk ska tro att det står HOPL, hihi! 

Nu är jag iallafall hemma, mamma har hjälpt mig att plugga lite och än är det inte över. Har svenska jag måste göra, matte prov på onsdag, idrottsprov, samhällsinlämning och engelska fast den är jag redan klar med. Så har en hel del att göra men så är det när man går samhäll :D

Imorgon ska jag sjunga också på mammas vernissage. Har bara två låtar jag vet som jag ska sjunga så måste hitta nån till, två iallafall. Mycket som måste göras... Men inte långt kvar till lov nu och guuud vad skönt! Åker till min älskade stad Stockholm då, med Elina såklart :)

Skriver senare om jag har nå vettigt att komma med, ciaaao♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0