rubrik

Imorse vid halv 1 drog jag, mammi och pappi oss till tatuerarn så gjorde jag min lilla tattooo! Var osäker vart jag ville ha den och vilken text osv men till sist valde jag och nöjd blev jag. När de var klart efter kanske 20 min drog vi till kina och käka.. Sen drog jag ut och tog en liten promenade med en viss sötis och sedan gick jag till Therese.

Jag kan ju även meddela er om att jag dog när jag fick min lite för tidiga födelsedagspresent, en RÖD DILDO! Och inte nog med att den var röd, den var TJOCK också. Jag själv skulle nog säga att den nästan är lika tjock som en stock. Hahaha men vi fick ett gott skratt iallafall och tur var väl de.

Ikväller vet jag inte vad som händer, kanske svänger förbi Eve en stund eller så kanske det dyker upp nå annat trevligt i denna otroligt roliga stad KÖPING.

Vi hörs sen alla mina kära bloggläsare, det är tack vare er min blogg fortfarande lever... hahaha ciaao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0