sweet 17

Jaha, idag fyller jag år! haha..
Det är inte alls samma känsla som när man var mindre! Jag kommer ihåg hur svårt jag hade att somna dagen innan jag fyllde när jag var liten, och om jag vaknade vid klockan 6 på födelsedagsmorgonen och var jätte kissnödig/törstig så ville jag inte gå upp utan där låg jag klarvaken i sängen och låtsades sova tills mamma, pappa och min bror kom insjungandes med paket och frukost på säng :D Nu är det inte riktigt samma sak, eller inte samma känsla iallafall. Haha! Blev iallafall nöjd över presenterna, fick bl.a tandblekning, namnsmycke, converse, presentkort, pengar, hål i örat där uppe, tandsmycke oh klocka. Jag är nöjd.



Ikväll blir det PARTY hos mig och jag hoppas det blir lyckat. Det kommer rätt mycket folk så jag hoppas det ska få plats och jag hoppas att grannarna INTE klagar. Vi har liksom världens tjurigaste grannar, som ibland är jätte glada?! dom ändrar humör varje vecka, eller om det är månad.. Den här veckan/månaden är dom tjuriga iallafall, lite otur :/ haha!

Vid 3 kommer lite gäster så då blir det fika och vid 7 kommer bästa tjejorna hit och käkar och så, resten kommer senare.

Igår blev det även lite shopping med Elina.. hittade inte så mycket men fick iallafall ett par typ lackleggins, armband och en tröja med mig hem :)

 

Ha en bra dag/kväll för det ska iallafall jag ha, hihi♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0