Våår!

Känns som våren är här nu och fyfan vad underbart! att man kan gå i skinnjacka är iallafall ett bra tecken på att våren snart är här.. I söndags vid 12 åkte jag till Ida och hälsa på henne i lilla Arboga. Var ute och traskade i den fina vårvädret, satt ute och åt chips&godis, kollade tv, solade och hade det skoj! Alltid lika kul med dig babe.. Får ju inte glömma att vi tog rätt många fina "kines"kort, men dom kanske jag visar nån annan gång, haha :)

             Idaboo ♥                                  Lojs i väntan på solning!
 


Efter skolan idag så gick jag och mamma och fikade och sedan en liten tipp på stan,
fick med mig ett par leggins hem.. På tal om något helt annat så äre typ bestämt att jag och Carro drar till norge och hälsar på pojkarna om nån helg. Kan bli kuuul!

En liten dagens outfit får ni där också ;)



Har glömt säga att jag fick en lite sen födelsedagspresent av Anton och hans föräldrar, Carolina gynnings parfym. Namnamn! Nu ska jag chilla vidare så får vi se vad kvällen bjuder på, ha en bra dag♥


Kommentarer
Postat av: idaaa

Hihihi vi va sånna fina kineser ju :D detsamma babe! <3

2010-03-16 @ 19:57:13
Postat av: lollo

haha såklart baby<3

2010-03-16 @ 22:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0