helgen

i fredags blev det grillning hemma hos moa med hanna & elina.. kött, sallad, chips, kladdkaka, u name it ;) var mycket trevligt. vid kanske 9 så kom emma och hennes morfar och hämtade oss sen drog vi till malmön dit även eve och fler kom.. kan ju säga de kortfattat- kallt och myggor! efter några försök av att ha de trevligt där borta så drog vi till bondgårsberget och checka men var därifrån nästan lika fort.

i lördags blev det grillning hos lina med massa brudar.. vattenpipa, kubb och prat! hade super trevligt <3

igår.. jag kände att jag inte ville göra ännu denna söndag till en deppdag så jag fick med mig elina och lina till västerås, käkade spicy och kollade lite i affärer. köpte en tröja och lösögonfransar från H&M. efter västerås så drog jag hem till emma, chillade lite och så sen färga hon slingor i mitt hår.. kan ju säga att reslutatet inte blev det bästa :D ljusare på ena sidan än den andra.. har svart hårfärg hemma så funderar på om jag ska göra några slingor men bara ha i dom jätteee snabbt fast tror det blir bättre om jag går och köper brun vanlig jävla hårfärg! haha. jajaaa nu ska jag äta sen försöka plugga tyskan som kan ta sig någonstans :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0