tisdag

tjollahopp bloggen!

idag var jag i skolan, kände mig hängig igen så mamma kom och hämta mig.. får inte bli sjuk igen ju! men mår bättre nu igen så blir troligen skolan imorgon. Har sovit idag och kollat lite på filmen fame, bra verkar den vara. har försökt plugga lite tyska också, hahah det går ju sådär. undra hur många ggn jag försökt plugga på alla dom där jävla klädesplaggen, en sak är säker och de är att de iaf går åt helvete varje gång...

jaha, tror typ inte det finns nån som längtar lika mycket till yran som mig.. jo de skulle vara elina isåfall ;) fast vädret kan ju hänga sig om de ska regna?! jag och elina har iallafall planerat lite, tar ledigt från skolan på fredag för att shoppa i västerås sen kör vi igång.. lördag morgon tar vi en återställare sen är vi igång igen, hahaha fyfan. jaa de kanske märks att yran typ är det roligaste som någonsin händer i köping, men man ska ju glädjas åt de lilla man har! haha.

triatlon på torsdag, som de ser ut nu så ska jag och mina homies inte gå vilket betyder att jag blir ledig både torsdag och fredag.. jag klagar inte, haha!

nu ska jag försöka förstå mig på den där jäkla tyskan sen ska jag väl slänga mig i säng. naattti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0