Tjollahopp

Hade två prov idag, gick bättre än vad jag trodde men jag har lärt mig att inte ha förutfattade meningar... Det var nån gång jag hade ett prov och det kändes sjukt bra, jag var säker på att jag skulle få VG så tyst var jag inte om det. När jag får tillbaka provet fick jag IG, hahah så där lärde jag mig något. Min motivation till skolan sjönk väl lite där just den gången också.. Men ett G tror jag iallafall att jag fixar på båda proven idag, även om jag kunde gjort bättre ifrån mig om jag hade pluggat.
Jaja ingen bryr sig så nu kan vi prata om min jätte händelserika dag istället. Jag har tränat och pluggat. Det är vad jag har hunnit med idag. Och ätit där emellan. Och skolan såklart. Kom till pappa vid halv 8 och har pluggar ca 3 timmar, men det gjorde både mig och pappa en gnutta smartare :D Nu ska jag lägga mig så jag inte är alldeles för trött imorgon, börjar 10.20 så det är ju iallafall skönt. Sen är det HELG! Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0