Valborre

Igår i skolan hade vi svenskaskrivining i aulan i ca 5 timmar, kul? nej. Men det kändes bra iallafall.. Drog hem och hämtade pengar sen mötte jag Moa och Elina på stan, köpte strumpbyxor och jag var stressad som ett as, det var skit varmt ute, jag hade en astung väska och det var svin mycket folk på stan så var rätt trött på livet där ett tag tills pappa kom och hämtade mig och skjutsade mig till Ida.

Vi fixade oss och blev bjuden på god mat hemma hos henne sen åkte vi till Elin där det styrdes förkrök och käk, jag och Ida åt då inte. Trevligt vart det och vid typ halv 9 kom Idas söta mamma och skjutsade oss till stugan där det var party vilket var mycket kul.. Vaknade upp i Arboga och jag verkligen som jag förtjänade, uuusch! Mamma hämtade mig vid 2 iallafall och idag har jag bara legat i sängen :( Men hade en sjukt bra valborg så det var det värt!

Kom nyss hem från Willys, jag och mamma har vart och köpt massaaa gotti. Melon, ananas, glass, dricka, godis, chips och dipp så nu ska vi unna oss lite. Så ikväll blir det bara en filmkväll med världens bästa mamma <3

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0