holaaa

igår åkte jag emmie matilda och sandra till arboga hem till sandra..blev mest att lyssna på musik och skratta, haha. sen gick vi och köpte lite gotti sen hem till my en snabbis, iallafall för mig för sen träffade jag elder vi hyrde film, beck - levande begravd..den var rätt bra faktist :-) imorse eller aa vid typ halv 2 mötte jag ida på en fika sen kollade vi runt lite i stan sen sen när har jag bara varit hemma och tagit de lugnt ett tag sen gick jag och mamma till stan, fick med mig en "jacka" typ, lackleggins, halsduk och hårfrärg..så nu har man färgat håret också, blev sådär vaaa men ska färga nytt imorgon :) ska möta elina nu för ska låna några beck filmer av henne aaaw i love it! haha ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0