mysis

skola idag, gick på en lektion orkade verkligen inte gå upp imorse så..efter de drog jag och elina och käkade på stan sen kom matilda också, kollade lite på leksaksaffären eftersom de blir halloween party på lördag;-) sen drog jag & matilda och solade..nu är jag hemma och elder kommer snart, ska nog dra och hyra film trorja. beeeck! har blivit fast för dom filmerna..

jaha lov snart, fast känns ändå inte som man kan koppla av eftersom vi har historiainlämning direkt efter lovet som jag inte ens börjat med! sen har jag boklogg att göra som egentligen skulle in i fredags, tyska som skulle in i torsdags, engelska muntligt nu på torsdag, samhällsinlämning på fredag...har säkert glömt något, som de inte räckte liksom(!)

sommar kom tillbakaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0